środa, 20 lipca 2011

Pff..-.- czemu oni nam too rabią..

Łażee see po foruma tuu post o nazwiee * czemu too robicie ;(( *
Najpierw myśle zee too jacyś * zboczency* A tuu *o*.


Znów ktoś z kimś zerwał szczerze..* smutnoo mi sie zrobiło * ;((
Alee paczciee co napisała jeszcze * CZEMU TO ZROBIŁ *!!!
A on na tooo.....




Boo mi siee niepodoba jak siee zmieniłaś o.O o too zal mi go -.-....
Alee co napisała nasza Fanclub14....


Mądree słowa fc14 :D .....
A coo ja napisałam o.o niechcecie wiedzieć i tak wam pokarze!!!!

Oczywiście Szymeek mnie niezostawił dla kocicy tylko dla vikci a vikcie dla kocicy -.- .. za jednym ruczem Zlamal 2 serca :D

Noo cusz chłopcyy sie nienaucza :D

NARA!! pokuj z WAMI!!! ^^

1 komentarz:

  1. Byłoo tak : Chodziłam z Szymkieem , on zerwał zemną dla Alex, potem Z Alex Dla mnie, I zemnie dla kocicy :@

    OdpowiedzUsuń